24 lutego 2012

A little fresh up

Wiosenne porządki, tak bo u mnie już wiosna pełną gębą. Po jednym dniu wielkiego śniegu, wszystko stopniało i zaczęła się wiosna.

Spring cleaning! Yes, because in here full spring starts. After one day of snow everything melted down and spring has started

Było tak:
It was like this:

A teraz jest tak:
And now it's like this:


Mam nadzieję, że podoba wam się odświeżony blog? To jeszcze nie to co chciałabym osiągnąć, ale bez pomocy specjalisty umiem zrobić tylko tyle.

I hope you like a new blog layout? It's not the final version, however without a professional help it's the only thing I can achieve.

xxx
Antilight

10 komentarzy:

  1. przemiana bloga bardzo fajna - lubie szerokie blogi.. jesli wiesz co mam na mysli :D tylko ten glowny banner jakos mi nie pasi - znaczy jest piekny, te kolory! ale jakos nie krzyczy ze jest twoj 'twojtwoj'.. ale co ja tam wiem, przeciez cie nie znam :D ale pogadac sobie moge ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dzięki za szcerość :P no nie jest do końca mój, chociaż zdjęcie moje :P Tak jakoś wyszło podłóg dzisiejszego humoru. Za pare miesięcy znów zmienię :P

      Usuń
  2. Blog bardzo przejrzysty i "miły" dla oka. :)
    A wiosny u mnie by się też trochę przydało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) A ja chyba za bardzo tę wiosne pochwaliłam bo deszcz zaczął padać…

      Usuń
  3. Pięknie jest !!I zazdroszczę wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łoo jeny! Bardzo się podoba przemiana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba się nowy wygląd, podoba i to bardzo!
    :**

    zazdroszczę, że już masz wiosnę...

    OdpowiedzUsuń