07 sierpnia 2012

oko {eye}

Od wczoraj na blogu Piaskownicy mamy dla was kolejne ciekawe wyzwanie. Dla mnie było ono dosyć trudne. Nie miałam pojęcia co można zrobić z tematem oko, a zadanie było utrudnione jeszcze bardziej faktem, że są to rękoczyny - czyli wyzwanie bardziej kraftowe aniżeli scrapowe. A na klejenie papierów mam ostatnio wielką fazę. Po tym jak pochodziłam dookoła tematu stwierdziłam, że jednak da się coś zrobić ciekawego. Od dawna marzy mi się w domu łapacz snów, albo od razu kilka. Świetny łapacz snów zrobiła Marysza i to on był dla mnie dużą inspiracją. Wystarczyła uschnięta gałązka winobluszczu, kordonek, trochę papieru i tasiemki - na prawdę prosta sprawa!


Yesterday we posted a new challenge on Art-Piaskownica blog. For me it was a hard one. I had no idea what can be made for the topic "eye". What's more it's more of a craft challenge rather than a scrapbook one and the problem for me was that I'm deeply into glueing papers right now. It took me some time to figure out what I can do. For a long time now I want a dream cacher (even more  than one) and Marysza's one inspired me deeply to make mine. What I used is some wine twig, embroidery thread, paper and some ribbon, plus it was super easy to make!


Ale na łapaczu snów się nie skończyło i inspiracja popłynęła dalej. Chwyciłam pędzelek i ekoliny i powstała kolejna ilustracja z cytatem. "Piękno jest w oku patrzącego". Jak wam się podoba taki styl? Mnie bardzo, i korci mnie aby jeszcze coś namalować :)

It didn't end on the dream catcher this time. The topic got me so inspired that I made an illustration with a quote "Beauty is in the eye of the beholder". How do you like it? I personally like this style very much and I think I will paint more :)


4 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tym łapaczem snów z okiem. Za mną chodzi ostatnio bardzo zrobienie własnego, w ramach zadomowienia się w nowym miejscu coś zmajstruję. Dzięki za inspirację! Ilustracja też cudowna, smakowite kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie łapacze się dosyć prosto robi, i dają tak na prawdę wiele różnych możliwości wykończenia. Powodzenia więc i dziękuję za komentarz :)

      Usuń