16 listopada 2012

notes na grudzien {notebook for december}

Za nami połowa listopada i grudzień zbliża się wielkimi krokami. W sklepach zaczyna się powoli zwariowanie około świąteczne, ale ja nie mam zamiaru się mu poddać. Chcę zaplanować rzeczy i mieć wszystko pod kontrolą. Pomoże mi w tym nowy mini notesik na grudzień.


Half of November is just behind us and December is coming closer and closer. The a holiday rush is starting in shops but I'm not about to give up to it. I want to plan things and have them under control, and a little december notebook will be very helpful in this process.




Notesik ten zrobiłam całkowicie od podstaw, kartki są recyclingowe ze starego zeszytu, okładka z resztek tekturki, a na koniec taśma washi i papiery ILS. 



This notebook is 100 % handmade. I salvaged pages from the old notebook, used small pieces of cardboard to make covers, glued everything with washi tape and finished with ILS papers.


A wszystko to w myśl najnowszego wyzwania w Art-Piaskownicy, które rzuciła nam Marysza - mistrzyni notesów. Razem z dziewczynami przygotowałyśmy najróżniejsze notesy i zapraszamy was serdecznie do zrobienia swoich. Taki grudniowy pomocnik może okazać się niezbędny w organizowaniu czasu i warto go mieć zawsze pod ręką :)

This small notebook was made accordingly to the newest challenge on Art-Piaskownica. Marysza - master in making notebooks asked us to make our own ones. So together with DT girls we prepared ours in all sizes and varieties. Now we ask you to prepare you own ones. Who knows how handy can become a small notebook in December time.


13 komentarzy:

  1. ohh jaki cudny!!
    już miałam nadzieję, że to Twój grudniownik :P masz już zrobiony czy dumasz nad nim jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* Do grudniownika mam zrobioną bazę na razie, czeka jeszcze na ozdobienie ale nie umiem sie za to jakoś zabrać …

      Usuń
    2. ech.. ja zrobiłam dwa a wciąż mam jakiś nieokreślony niedosyt. jeden sobie pójdzie w świat, choć go baaardzo lubię. a drugi, robiłam na warsztaty Gossamer Blue, i jest taki.. mało mój.. jakiś taki duży i czerwony (!!!). nie lubię czerwonego. zastanawiam się nad jeszcze jednym :)))

      Usuń
    3. Ja za to mam rozstrzał w tym czego bym chciała od swojego grudniownika. Z jednej strony lubie wlasnie taki bialo czerwony, z drugiej biało zloto bezowy, z trzeciej najnowsz akolekcja ILS po prostu kusi… A boje sie ze jak to wszystko wykorzystam na raz to powstanie tak nieskładny burdel że przestanie mi sie wszystko podobać :<

      Usuń
  2. ANti - jestes geniuszem! cudowny jest ten grudniowy notesik!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trele morele :D Geniuszem to może ty jesteś, mnie pozostaje tylko próbowanie w dorównaniu Tobie :)

      Usuń
    2. tak tak, szczegolnie po tym ostatnim notesie widac jakim 'geniuszem' jestem :D nic do siebie nie pasowalo! a u ciebie wszystko idealnie pasuje *_* cudownie! i te piekne zdjecia.. ah!:))

      Usuń
    3. Co ty krzywo jest i katki niedlugo wyleca ze srodka :P a wszystko to maskuję rozmytymi zdjęciami :P

      Usuń