01 listopada 2012

plany i podsumowania {plans and summaries}


Listopad nadszedł jakoś tak strasznie szybko, na drzewach rzeczywiście nie ma już za wiele liści, dni coraz krótsze, a pogoda coraz bardziej melancholijna. Co tu robić, co tu robić? Macie jakieś porady na listopadowe dni? Na razie jeszcze nie jest źle, sprawdzam listę postanowień z zeszłego miesiąca i kreślę nową. Cieszę się poprzednim miesiącem i jakoś brnę przez kałuże do przodu.

It is finally November. I'm not a fan of this month. There is few leafs left on trees, days are becoming very short and melancholic. Do you have your tricks for November? How to cheer up thyself a little bit? It's not that bad but could be better. For the moment I'm looking through my past plans and I'm happy about September. And ofcourse I have plans for this months, so I guess it's not going to be that bad after all.


Październik był szalony! Najpierw Craftshow w Krakowie, potem wizyta w Warszawie, podczas której wiele się zdarzyło a wyniki tego wszystkiego już nie długo do zobaczenia na blogu :) Udało mi się też nawiązać współpracę z dwoma blogami: artykuł o fotografii jesiennej u WorQshop i już niedługo wywiad u Noomiy, a na tym nie będzie końca. Poprowadziłam też z Uliettą wyzwanie Hour by Hour, które wystartuje także w tym miesiącu. Od października możecie też znaleźć mnie na Facebooku. A jakie mam plany na Listopad?

September was very positive! First Craftshow meeting in Cracow, then a trip to Warsaw, where a lot of things happened, and the results of that will be soon o n this blog :) Moreover I started working with two blogs and the results are: a fall photography article for WorQshop and soon an interview for Noomiy. But this will not be the end, even more will come this month. There was also a photographic challenge we set together with Ulietta: Hour by Hour, which will also take place this month. And last but not the least you can find me on Facebook since September. And what are the plans for November?



#1 Pierwsze i najważniejsze, to nie poddać się Listopadowi. Planuję dużo herbaty, rękodzieła, pracy i przygotowań do grudnia. Mam nadzieję, że wszystko wypali. / First and the most important is not to give up during November. The weather is bad, days short and all seems a little bit depressing. I hope to fill my time with hot tea, craft and work and prepare myself for December.

#2 Tablica inspiracyjna zawisła już na ścianie, ale na razie jest goluchna, mam więc ją zamiar zapełnić Świątecznymi inspiracjami i planami projektów. / My inspiration board is now ready and empty hanging on the wall. I plan to create a Christmas mood board out of it.

#3 W zeszłym roku powstał mój pierwszy grudniownik ta zabawa spodobała mi się tak bardzo, że już w lutym tego roku zapisałam sobie że muszę powtórzyć tę zabawę. / Last year I created my December journal/album for the first time and I plan to do i again this year.

#4 Co powiecie na nowe DIY? Mam w zanadrzu kilka pomysłów na craftowe zrób to sam. Mam nadzieję, że wam się spodoba :) / How about a new DIY? I have some ideas for craft do it your self. I hope you will like it :)

#5 Już 7mego Listopada razem z Kasią WorQshop przygotowałyśmy dla was coś fajnego tak więc dostrojcie odbiorniki i czekajcie! / On 7th November me and Kasia WorQshop prepared a new big project for you so stay tuned!

I to by było na tyle. Zapowiada się pracowity Listopad i mam nadzieję, że poziomy dobrego humoru będą się utrzymywać wysoko :) Nie dajcie się jesiennej chandrze!

And that'll be all. It's going to be a busy November and I hope my optimism levels will be always high. Don't let your mood be spoiled!


xoxo

14 komentarzy:

  1. ja tez mam zamiar zrobic grudniownik.. ale co z tego wyjdzie to nie mam zielonego pojecia :D mam nadzieje ze wena mnie kopnie i uda mi sie :D

    czekam z niecierpliwoscia na nowego tutka i powodzenia w reszcie swoich goalsow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, oj tak! Dajesz radę, chce zobaczyć Twój grudniownik!

      Usuń
  2. podoba mi się pomysł ze świąteczną tablicą inspiracyjną! bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) Wpadłyśmy na to z Kasią WorQshopową :)

      Usuń
  3. zapowiada się "busy november"... nie będzie czasu na chandrę Antilight!
    tablicę świąteczną mam w planach także, ale ten grudniownik jest bombowy - gdybym tylko wiedziała od czego zacząć...
    nie mam pojęcia na ten temat wogóle, ale że przed Nami listopadowe długie i zimne wieczory może znajdę chwile na stworzenie takiego małego grudniowego pamiętnika...
    pozdrawiam ciepło i również czekam na tutki =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Może pokażę jakieś foty z procesu tworzenia grudniownika :)

      Usuń
  4. nie moge sie doczekac Listopada w twoim wydaniu :) czekam z niecierpliwoscia na DIY oraz big suprise :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Yeah! jest moc i motywacja do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :D uuu świąteczne klimaty już w listopadzie, ekstra, trzymam kciuka żeby się wszystko udało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha, noo, pojechałam po bandzie, ale trzeba jakoś przetrwać listopad więc pojadę świętami :P

      Usuń