02 kwietnia 2013

april - plans and summaries


Kwiecień będzie dobry. Wierzę w to z całego serca. Będzie dobry bo się o to postaram, nie będę czekała na pogodową łaskę :)

April is going to be good. I believe in it with my whole heart. It will be good 'cos I'm ging to make it so and I won't wait for the weather to change :)


Marzec nie należała do najlepszych miesięcy. Był mało twórczy, spędzony w dużej mierze pod kocem a od totalnej porażki uratowała go spontaniczna wycieczka do Krakowa. Niestety poległam z planami na tamten miesiąc dlatego w tym będzie sporo nadrabiania. Ale nie martwię się, w końcu nikt nie jest idealny :)

March wasn't the best month. I created little and spent a lot of time under the blanket. The spontaneous trip to Cracow saved it from a total distaster. Unfortunatelly I fell back with my plans and have a lot to catch up with. But I'm not worried, nobodey's perfect, right?


"Myślę sobie, że 
ta zima kiedyś musi minąć.
Zazieleni się, 
urośnie kilka drzew."
K.N.

Ten fragment piosenki daje mi ostatnimi czasy wielką siłę i nadzieję :) No dobra? A jakie plany na Kwiecień?
> przetrzepać szafę z ubraniami i pozbyć się z niej rzeczy <
> zrobić mini-album! <
> przygotować tutorial DIY (mam już nawet pomysł) <
> nadrobić zaległe plany z poprzedniego miesiąca <

na koniec jeszcze wspomniana wyżej nuta:


4 komentarze:

  1. ahaha no cieszę się niezmiernie, że mogłam dopomóc w nie zmarnowaniu miesiąca ;)
    ja też mam plany ambitne, bo marzec był ogólnie kjowy i nic się u mnie nie działo! za to kwiecień.. ho ho :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiecień zaczyna się koszmarnym paskudnym śniegiem. Ale kij mu w oko! Śniegowi się znaczy.

      Buziole moja wybawczyni :**

      Usuń
  2. trzymam kciuki żeby nadganianie się udało!!

    OdpowiedzUsuń