20 maja 2013

1, 2, 3… dinner! - mini album


Od wczoraj na Color Hillsowym blogu inspirujemy was albumowo - dzisiaj moja kolej :) Zdjęcia do tego tyci - mini albumu wydrukowałam już daawno temu i zdołałam o nich porządnie zapomnieć. Ostatnio grzebiąc w pudełku z fotkami natknęłam się na nie z powrotem. Raźne kolory i smakowity temat od razu skojarzyły mi się z kolekcją Refresh i to na niej właśnie powstał ten albumik. Jest malusieńki ok 7,5 x 10 cm, zamazany gessem i zalany ecoliną co dowodzi temu jak dobrze Color Hillsowe papiery sprawują się we współpracy z mixmediami.


Since yesterday on the Color Hills blog we inspire you with mini albums. I had printed these photos long time ago and forget about them. Now when I was browsing through my picture stack I found them again. Bright colors and yummy topic fitted the Refresh collection perfectly! The album is really, really small around 7,5x10 cm, smeared all over with gesso and flooded with Ecolines - this only proves how well Color Hills papers work with mixedmedia. 


A temat? Banalnie prosty makaron na gorące dni. Wystarczy tylko makaron, pomidorki koktajlowe, mozzarella i pesto. Zmieszaj wszystko z ugotowanym makaronem i pałaszuj! Ja jeszcze pokusiłam się o domowe pesto z pistacjami bo kupnego nie miałam. A przepis skąd? Od znajomego ze słonecznej Italii. Polecam!


And the topic? A very easy recipe for a summer dish. All you need is some pasta, tomatoes, mozzarella and pesto. Mix all together with cooked pasta and enjoy. I just tweaked the meal with home made pistachio pesto to make it even better. WHere's the recipe from? From our firend from a sunny Italia. Really try it on a hot day :)


Zadek bardzo prosty. / The end is really simple.


I jeszcze raz w dłoni od przodu - taki z niego maluch :) / And once more from the beginning in my hand to show you how small it really is :)


buziaki
xoxo

17 komentarzy:

  1. Yeah yeah! Cudny debiut na CH!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny, zdjęcia, kolory, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekny ! Naprawde czuc smak i zapach *

    OdpowiedzUsuń
  4. jest tak mały, że można wcisnąć do kieszeni i mieć jako ściagawkę podczas gotowania ;) Jest cydny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to fajny pomysł na podarowanie komuś przepisu :) dzięki!

      Usuń
  5. Love your mini and the papers look really great. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! Zdolniacha ;-)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń