11 grudnia 2013

inspire me… easy wreath DIY


Hello! Today I come to you with something really simple that you can whip up in a moment. I'm talking about easy festive wreath that you can do in under 10 minutes. Exciting isn't it? Even a kid can do this, but I'm telling you the results are really nice :) Also it's a really inexpensive DIY idea. So, do you wanna see? Let's go:


Cześć i czołem! Wpadam dzisiaj do was z czymś naprawdę prostym, co zrobicie na kolanie w mgnieniu oka. Mam na myśli prosty świąteczny wieniec , który można zrobić nawet poniżej 10 minut. Ba nawet dzieci sobie poradzą z tym projektem, a efekty są naprawdę fajne :) Poza tym to DIY należy do tych tanich, a po sezonie można odzyskać materiały z powrotem. Ciekawi? No to jedziemy!

Potrzebujecie po prostu: tamborka, łańcucha choinkowego, i drobnych bombek na druciku.
Co robić? Po prostu owinąć dokładnie tamborek łańcuchem a potem dopiąć bombki ukrywając druciki pomiędzy łańcuchem. 
Ja swój wianek powiesiłam na cienkiej białej nitce która stapia się z tłem białych drzwi. Chodziło mi o lekką ozdobę, która nie wprowadzi za dużo wizualnego bałaganu do naszego pokoju :)

❄︎ ❅ ❄︎ ❅ ❄︎ ❅ ❄︎ ❅ ❄︎ ❅ ❄︎ ❅ ❄︎

And that's all! Told you it's simple :) I hung my wreath on white thread so it's not visible. I choose white color because I wanted a simple unobtrusive decoration in our busy looking home :) I like this project also because it can be decomposed back to it's original materials after the season's gone.




Hope you liked this idea and it inspires you to get your home decorated for Christmas :)
Have a good day!

Mam nadzieję, że mimo prostoty przypadł wam do gustu ten pomysł i zainspiruje was do dalszych domowych dekoracji.
Miłego dnia!

15 komentarzy:

  1. taaaaak!!! pieknie prosty. a co to tamborek?? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamborek to sekretne słowo na to kółko do haftowania :D

      Usuń
  2. Czy prostsze tym bardziej lubimy:) Jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za pisownia:) Tylko z kontekstu można się domyślać o co nam chodziło :)

      Usuń
  3. Doobre! Fajny pomysł z tamborkiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. taki sylwestrowo mroźny :)
    super!

    OdpowiedzUsuń
  5. eeeej no ładne to to!!! :D
    akurat jestem tak spłukana z kasy, że nie mam nawet za co kupić głupiego białego łańcucha.. ale jak go dorwę gdzieś, to od razu robię takie coś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaale miałyśmy podobny pomysł na wianek! Tylko, że mój zrobiłam z metalowej obręczy po pokrywce, którą zbił mi synek i jego starych klocków. Taki eko-christmas :)Twój biały jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Twój pomysł też jest uroczy, strasznie lubię te małe prezenty :))

      Usuń
  7. Awesome! It looks so noble and festive :)

    OdpowiedzUsuń