28 stycznia 2014

hour by hour - summary


Czas podsumować szybciutko ostatnią edycję wyzwania HbH. Styczeń to taki podły miesiąc, bo światła mało, bo szaro i ponuro ale jednak 3 osóbki nie poddały się przeciwieństwom losu i podjęły się rzuconego wyzwania :) Dziękuję wam bardzo :*

W zabawie udział wzięły:




Dzięki Wam bardzo za udział kochane :*
A tym co zagapili powiem tyle, że to nie koniec, wyzwanie jeszcze powróci i to nie raz,
a więc wypatrujcie, wyczekujcie
i trzymajcie aparaty w pogotowiu!

lowe!

12 komentarzy:

  1. No to ja się zgapiłam,że to taki krótki czas z wyzwaniem:)Musze trzymać rękę na pulsie na kolejne by się załapać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem może zrobimy ciut dłuższe :) i poprzypominamy kilka razy :P

      Usuń
  2. Daj znać wcześniej, chętnie spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może luty, ale prędzej marzec :)) zobaczymy zobaczymy :)

      Usuń
  3. Przegapiłam! Oj... Zbroję się w cierpliwość i czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi zabrakło dnia lub dwóch bo zdjęcia robiłam w niedzielę, ale nie zdążyłam już ich ogarnąć i wrucić na bloga. Czekam na następną edycję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo, no to szkoda wielka, bo jakieś tam opóźnienia jednodniowe to zawsze ogarniamy. Mam nadzieję, że na następne wyzwanie już się wyrobisz :))) czekamy!

      Usuń
  5. Wyzwanie bardzo fajne i również dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i my także dziękujemy i zapraszamy ponownie :)

      Usuń
  6. Ach! Muszę wziąć udział następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapisuję sobie i wyczekiwać będę Twojej obecności :)) dzięki!

      Usuń