23 stycznia 2014

PL week 30 & 31

Hello! Yup, it's still December in my PL. I mean I made two weeks of January already, but first things first I wan to show you my pages chronologically :) But to speed up things a little bit today I'm showing you two weeks instead of one. I really like how my december pages look like, they are fairly clean and simple with pops of festive red :) Oh, and some of you noticed that my numeration of weeks doesn't follow the reall weeks in the year. That's true. I started my PL the week we got engaged, to document the first year together. I still have 22 weeks to go, and what follows then, I don't know.

 materials: WRMK page protectors, Studio Calico PL kits; Gossamer Blue December Memories kit; Crate Paper brads; Kesi Art printables

Hej hej! No tak, u mnie w albumie nadal panuje grudzień. No może nie do końca, bo uzupełniłam już kilka tygodni stycznia, ale chcę wam pokazywać wszystko po kolei. Żeby jednak troszkę przyspieszyć sprawę, pokażę wam dzisiaj dwa tygodnie na raz. Strasznie lubię te rozkładówki z grudnia - są takie jasne i w miarę skromne i te plamy świątecznej czerwieni tu i tam :) Ah no i niektórzy zauważyli, że numeracja moich tygodni nie idzie w parze z prawdziwą numeracją w ciągu roku, to dlatego, że mój album zaczęłam w tygodniu kiedy się zaręczyliśmy, chcę udokumentować nasz pierwszy rok. Pozostało jeszcze 22 tygodnie i nadal nie wiem co będzie dalej.

week 30:/ tydzień 30:

week 31: / tydzień 31:

and some details: / i trochę detali:





That's all for today :) I hope you like these pages as much as I do, and you're not bored with looking at all these festivities :P
Have a nice day!

I to by było na tyle dzisiaj :) Mam nadzieję, że podobają wam się moje strony i nie czujecie się jeszcze znudzeni całą to świątecznością :P
Miłego dnia!

16 komentarzy:

  1. jak najbardziej nie jestem znudzona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to zachwycona jestem:)Ale przecież to wiesz dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle pracy! A wszystko wygląda tak pięknie. Kiedy Ty to wszystko robisz?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) taki PL wcale nie jest tak skomplikowany na jaki wyglada i da sie go krok po kroku zrobic w miedzyczasie :)

      Usuń
  4. Rany, dziabałabym to przez miesiąc;)
    Super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Przez ograniczenie kolorów wyszedł Ci super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. If I will ever start a PL, I really need to get inspired by you :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Your PL would be magnificent! you have amazing talent toward details :) Thank you!

      Usuń