09 czerwca 2014

life lately #19 & #20 - pl only

Witajcie! Jejku, chciałam napisać jakieś podsumowanie zlotu w Warszawie, takie przemieszane ze zdjęciami, ale wiecie co? Nie mam zdjęć! Targałam ze sobą aparat i zrobiłam zaledwie kilka portretów i tyle. Czas pędził jak szalony. Cieszę się, że zdołałam spotkać się ze wszystkimi kochanymi dziewczynami, i żałuję, że często było to tylko "cześć". Stanowczo za mało czasu było (to opinia chyba każdej z nas po tym zlocie). Nie wiem jak się zagięła ta czasoprzestrzeń ale wszystko pędziło z prędkością światła niemalże! 

zdjęcie by Paulina Wośko

Dziękuje wam kochane za wspaniale spędzony czas! Cudnie było się z wami spotkać i czekam na kolejny zlot :) Dziękuję też wszystkim uczestnikom naszych (Miry i moich) pokazów z Project Life - było nam strasznie miło gościć Was u nas. Mam nadzieję, że wystartujecie wkrótce ze swoimi albumami i podzielicie się z nami swoimi poczynaniami :)
Powodzenia!

Jeszcze tylko szybciutko nadrobię dwa tygodnie w zdjęciach :)

 Tydzień 19ty:
► To dzień mamy i przełamywanie sie w romantycznych klimatach (tu nawet jest trochę brokatu!)
► Zakupy materiałowe, na moję przyszłą sukienkę, do której jeszcez nie miałam czasu usiąść!
► Piękna vintydżowa niespodzianka w skrzynce pocztowej (dziękuję kochana An :*)
► Oraz tona projektów związanych ze studiami - tutaj mój dziwny sitodruk.

A tydzień 20ty to nadejście
lata:
► Spotkanie z moimi kochanymi "włóczkowymi" babeczkami - jak ja się cieszę ogromnie, że Was mam :)))))
► Spacer z przyjaciółką i odkrywanie nowych lodziarni na mojej ulubionej Piotrkowskiej.
► Szalona sobota! Ohhh łza się kręci w oku jak patrzę na to zdjęcie Pauliny
► I leniwa niedziela, spędzona w słońcu :)

Buziaki kochani!!
I miłego poniedziałku :)

4 komentarze:

  1. Anti, chyba pierwszy zlot kiedy swoich zdjęć nie masz :D mam nadzieję, że zanideługo spotkamy się na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee nie prawda :P haha, w warszawie wtedy co bylo w szklarni tez prawie nic nie zrobilam :P

      Usuń
  2. Dzięki Anti za fajnie wprowadzenie do PL :) Zbieram siły, zakupiłam album i stratuję :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* dzieki, strasznie fajnie bylo sie poznać i aż żal ze tak malo czasu na wszystko bylo, teraz trzymam za Ciebie kciuki i wytrwałości!

      Usuń