26 czerwca 2014

PL week1 - let's start another year :)

Cześć kochani! W zeszłym roku publikując okładki mojego pierwszego albumu zastanawiałam się jak to będzie, czy podołam projektowi, co się stanie jeśli w ogóle skończę. Celem było udokumentowanie naszego pierwszego roku narzeczeństwa - udało się :) Uwielbiam nasz album, w którym zatrzymałam mnóstwo wspólnych wspomnień, a nawet kilka razy znalazły się tam wpisy Piotrka. Co dalej? Ano brnę w rok drugi! Do ślubu nam jeszcze trochę daleko, spokojnie zdążę zapełnić kolejny album i zamknąć wspomnienia z kolejnego roku. Zapraszam więc do oglądania tygodnia numer jeden :) Postanowiłam też nie zmieniać numeracji, zgodnej z tygodniami w roku, tylko nadal odmierzam czas własną miarą, startując od rocznicy zaręczyn.


Hello my dear readers! When publishing the covers of my first album last year I was wondering how the project would go, wether I'll be regular and have enough enthusiasm to finish. I aimed to document our first year of being engaged - and I did :) I love our album, all the memories caught within it, even Peter contributed a couple of times. So what now? I'm going to continue through a 2nd year. So here you go, week one year 2nd :) Oh and as you can see I decided to keep my old numeration of weeks, where week 1 starts from our engagement anniversary, not the beginning of the year. And below you can see a small comparison of the same week different years :)

Wtrącę jeszcze małe porównanie pierwszego tygodnia z dwóch różnych lat :) Ostatnio przeglądając stare tygodnie postanowiłam spróbować wrócić do mojego dawnego stylu.


A na koniec moje ulubione detale: / And for the end my fav details:







6 komentarzy:

  1. jejuuu, nawet nie wiesz jak Cię podziwiam, naprawdę, pogodzić wszystko i być tak systematyczną - marzenie! :)
    Gratuluję i oczywiście z ciekawością będę oglądać następne tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, z tą systematycznością na koniec to już ciężko było :P ale terminy dla zespołów gonią to nadgoniłam i ja :D

      Usuń
  2. Anti- cudo!!! Ja właśnie zdecydowałam się na założenie swojego PL (dzisiaj przyszły do mnie koszulki) i niesamowicie podziwiam efekt który udało Ci się osiągnąć w ciągu tego roku :D Życzę jeszcze więcej weny i mnóstwo szczęścia w związku ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekstra! Powodzenia w działaniach i dziękuje za miłe słowa :)

      Usuń
  3. nie będę się powtarzać, że uwielbiam Twojego PL bo to już wiesz :D ale za to powiem, że wydrukuję wszystkie Twoje tygodnie i oblepię nimi ścianę żeby się nimi inspirować haha :D ja już mam zdjęcia itp wydrukowane do mojego PL tylko czasu ciągle nie mam! ciągle coś, ktoś przyjeżdża, ktoś potrzebuje pomocy przy czymś, ja wyjeżdżam i od jakiś 3 tygodni nie miałam dnia żeby siedzieć i nic nie robić! ble :P chociaż tyle, że mogę się na Twoje strony pogapić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalona!
      Wdechw ydech, teraz tak leje (przynajmniej u nas) ze w sam raz serial i nadrabianie PL - w sumie to chyba bedzie mój plan na poniedziałek :P

      Usuń