20 września 2014

PL week 15 for Art Workshop

Cześć! Jak widzicie u mnie od jakiegoś czasu jest troszkę spokojniej. Musze bardziej skupić się na innych rzeczach i na chwilę odpocząć od blogowania. To nie znaczy jednak, że niczego nie robię :) A jakże, mój album PLowy jest nadal na bieżąco i dzisiaj pokazuję Wam kolejną stronę. Tym razem tworzyłam ją na materiałach od Art Workshop. Praca z mini kitami Project Life z kolekcji Dear lizzy przyspieszyła bardzo tworzenie tej rozkładówki. Polecam je z czystym sumieniem.


Hello! As you can see it's a little calm over here. That's because I have to shift my focus elsewhere and rest a bit from blogging. But it doesn't mean I don't do anything. On the contrary, I'm trying to stay up to date with my PL album and today I'm showing you one of the newest pages in it :) I created it with materials from Art Workshop. I mainly used the cards from Becky Higgins mini kits from the Dear Lizzy collections. I simply love them and they make working with spreads so fast. It's definitely a must have :)







2 komentarze:

  1. mam nadzieję, że już wyzdrowiałaś :D
    strona jak zawsze wspaniała :) ta chmurka na samej górze wpadła mi w oko ;) i twoje chusteczki w sowy - kapitalny gadżet ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo, powiedzmy, że wyzdrowiałam :) Chociaż nadal ciągnie się za mną jakaś infekcja niestety :P A chusteczki to zwykły kleenex ze sklepu :D

      Usuń