24 listopada 2014

life lately #44


Czy u Was też tak świeci słońce? Dziś mamy chyba najpiękniejszy poniedziałek od dawna :) Ale poprzedni weekend nie był aż taki zły.
► łowiłam resztki jesieni
► nareszcie doleciał do mnie cudny kit na grudniowy album
► nic tak nie poprawia humoru jak psiak na kolanach i ciepła kawa :)
► a w niedziele po raz pierwszy od kilkunastu dni można było podziwiać niebieskie niebo!

A jak minął wasz tydzień? Zaczęliście już myśleć o świętach czy jeszcze dajecie sobie trochę luzu?
Buziaki!

Oh it's so sunny in here today! The best Monday since log time :) But the precious week wasn't that bad.
I caught some last glimpses of fall.
and I finally received my December album kit from Gossamer Blue
the best cure for bad mood is a dog on your lap and some warm coffee :)
and on Sunday we had blue sky! I mean real blue, after so many days of grey clouds.

And how was your week? Have you started to think about Holidays or is it still to early for you?
Kisses!


6 komentarzy:

  1. Ja się ciągle zastanawiam czy już myśleć o świętach czy jeszcze się wstrzymywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) Ja już myślę, dla mnie cały grudzień jest jak święta :)

      Usuń
  2. Haha :D Staram się o tym nie myśleć, ale wiem że święta już wkrótce zaczną mnie prześladować :) I mamciu mamciu, świetnie się ten nowy kit prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam prześladować, łaskotać po piętach tylko :)

      Usuń
  3. Już dawno zaczełam myśleć o prezentach świątecznych i już panikuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ejj, będzie dobrze :) Masz dobry wczesny start, teraz trzeba to dociągnąć do końca :)

      Usuń