23 sierpnia 2015

Summer road trip mini album with Gossamer Blue

Witajcie. Dzisiaj będzie u mnie bardzo letnio i soczyście. Bo chociaż w powietrzu czuć już nuty jesieni, światło jest bardziej złote to ja jeszcze skupiam się na lecie i wspomnieniach jakie stworzyliśmy wspólnie w tym roku. Sierpniowe kity od Gossamer Blue tylko w tym pomagają. Dzięki nim stworzyłam ten pozytywny mini album w którym zamknęłam nasze wspomnienia z samochodowej wycieczki na Jurę. Poza mini mam dla Was garść specjalności. Aby łatwiej oglądało się strony albumu zmontowałam szybki filmik, a gdy pójdziecie na bloga Gossamer Blue będziecie mogli pobrać kaligraficzne napisy do nałożenia na Wasze wakacyjne zdjęcia :)


Hello! Today is going to be very colourful and full of Summer. Although the weather is already changing, there are Autumn vibes in the air, and the sunshine is golden I still think about the memories we made together during Summer days. And the August kits from Gossamer Blue only help in this. Thanks to them I've created this lovely mini with pictures form our road trip to see medieval castles in Jura Krakowsko-Częstochowska. Beside the mini I have a bunch of specials for you today. To show you closer the mini I made a quick video and when you go to GB blog you'll find there a link to these photo phrases I created for your Summer photos.



I jeszcze raz miniaturki stron :)
And once again the small view of all teh pages :)




A na koniec kilka detali w tym przykłady jak można użyć kaligraficznych napisów.
And at the end some details and examples of how to use the calligraphy photo phrases.






8 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje albumy :) w zasadzie to wszystko co spod Twoich rąk wyjdzie jest niesamowite!
    te soczyste kolory, piękne zdjęcia, rozpływam się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie idealne. Oglądałabym je na okrągło!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny album!!! te napisy na zdjęciach wyszły genialnie, chetnie sama je ukradne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) Za kilkanaście lat to będzie bezcenna pamiątka :) Powiedz mi skąd bierzesz takie piękne dodatki do scrapbookingu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Od dawna współpracuję z amrykańską firmą Gossamer Blue, która organizuje zestawy scrapbookingowe. Jestem ich projektantką i tworzę co miesiąc inspiracje z ich materiałami. Najnowsze zestawy co miesiąc dostępne są na ich stronie www.gossamerblue.com :)

      Usuń