08 listopada 2015

PL week 14 with Gossamer Blue

Listopad jest już z nami a to znaczy, że w Gossamer Blue od jakiegoś czasu są już nowe kity. Powiem wam, że są cudne - z głównego kitu Life Pages zostały mi może z 3 karty, to się nigdy nie zdarza :) W najbliższym czasie pokażę Wam co z nich wyczarowałam. Zaczynając od tygodnia 14 - chciałabym, żeby wszystkie poniedziałki wyglądały jak ten, czyli poranek w górach i przyjemna wędrówka do domu. Ale reszta tygodnia nie była taka zła bo przedłużyłam nieco urlop wyjeżdżając razem z mamą na Mazury, z których wróciłyśmy z pełnymi koszykami grzybów :)

materials: Gosdamer Blue November kits;
November has been with us for a while now and this means that there are new Gossamer Blue kits in store. I can tell you they are fab! From the main Life Pages kit I have something like 3 cards left and this never happened before :) That can tell you something. So starting today for some time I'll be showing you what I've created with GB materials. Starting with week 14 - oh, let all the Mondays be like this one - I woke up in the mountains and we walked down to the car so we could go back home. But my break didn't end there, just after I was back I took my mum to the Mazury Lake District and when we came back we had baskets full of mushrooms :)







2 komentarze:

  1. ja to mam wrażenie, że te kity są robione pod Twoje zdjęcia - wszystko się tak ładnie zgrywa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahaha :D ten kit chyba tak :) wszyatko mi w nim pasowało :)

      Usuń